سلام و درود بر شما
وبلاگ پر محتوايي داريد استفاده كرديم.
دوست عزيز حكمت و مصلحت خداوند جهت رشد و پايدار سازي جهان همه قبول داريم . سوال اصلي كه همه ذهن هارا پر كرده اينست كه چرا اين تفاوت منفي شامل حال كسي بشود كه خود تقصيري در اين كمبود نداشته است؟ فرضا انساني كه با لقمه حرام و يا نطفه حرام به دنيا آمده باشد . چنين شخصي ضمينه مساعدي براي گناه و يا نقص عضو دارد .كه ناشي از تقصيرات پدر و مادر ايشان مي باشد. در اين مورد عدالت الهي بر اين شخص كه از پدر و مادر ناسالم به دنيا آمده چگونه مي باشد؟